Informatikai forradalom II.

Többen kerestetek meg e-mailben azzal a kérdéssel/kéréssel, hogy mi történt azóta, hogy kipróbáltuk a QS programot.

Itt tudod elolvasni az előzményeket. Azóta elkezdtük használni a programot és volt már egy évzárásunk is benne.

Nem lesz hosszú bejegyzés – csak mert azt olvastam, hogy a hosszú bejegyzéseket időhiány miatt nem szereted 🙂 -, már az elején lelövöm a poént:

Visszatértünk a régi programunkhoz.

Vannak olyan kolléganők, akik a blogról kapott motiváció miatt vásárolták meg a QS programot és visszajeleztek, hogy bevált. Ezt csak azért írom meg, mert fontos, hogy ne csak az én helyzetemet, ne csak a mi irodánkat vedd alapul.

Ez egy elég drága program és modulos megoldású. Rengeteg dolog van benne. Óvatosan elkezdtük használni egy-két céggel és – bár igen kitartóak voltunk – rá kellett jönnünk, hogy nem nekünk való. Nagyon bonyolult.

Rá kellett jönnünk, hogy nem biztos, hogy mindenkinek ugyanaz a rendszer való. Lehet, hogy ez a program sokat tud, de nekünk nincs rá szükségünk. Így inkább visszatértünk az Rlb-hez és ebből hozzuk ki a maximumot.

Mert abban megegyezhetünk, hogy az automatizálásé a jövő.

Minél jobban automatizáljuk a folyamatokat (már amiket lehet), annál több ügyfelet tudunk vállalni.

Ami most működik:

– Rlb programot használunk kettősre és egyszeresre is.

– Megtaláltuk a Billcityt, amivel – egy szkenner segítségével – be tudjuk olvastatni a költségszámlákat az Rlb-be.

– Próbálunk minden ügyfelet a gépi számlák felé terelgetni, így a számlázó programból (nem mindből!) be tudjuk olvastatni egy mozdulattal a bevétel számlákat.

– Amit még próbálunk: az excelguru oldalon találjátok. Ő algoritmusokat készít, ezzel import funkciókat tudunk használni az adatbevitelre adatrögzítés helyett. Így tudnánk beimportálni a bankszámlakivonatokat a programba. Ez még eléggé kezdetleges – nálunk -, de alakul.

– Az Rlb a bérfeladást megoldotta, így az is gombnyomásra működik.

Amint látod, igyekszünk mindent automatizálni, ezek felkutatásával és összehangolásával töltöttük az előző évet.
Mostanra már lassan kezd összeállni.

Ami nagyon fontos: ezek mind megfizethető rendszerek, akár egy kezdő könyvelő számára is és rengeteget segítenek abban, hogy az adatrögzítés mellett jusson időd törvényeket, változásokat olvasni addig is, amíg nincs annyi bevételed, hogy tudj felvenni egy kollégát vagy kolleginát magad mellé segítségnek.

Remélem segítettem az induló csomagod összeállításában!

További szép napot kívánok neked! ❤️

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük